Πρόκειται για το τρίτο κατάστημα της αλυσίδας μετά από αυτό του Κολωνακίου και του Λονδίνου. Τα καταστήματα συνδυάζουν την πώληση ξηρών καρπών ψημένων σε φούρνο εντός του καταστήματος, φρέσκου καφέ, αποξηραμένων φρούτων και χειροποίητης σοκολάτας.
Η ύπαρξη παταριού στο μισό της επιφάνειας του ισογείου δημιουργεί διώροφο χώρο στο μπροστινό του τμήμα, δίνοντας μεγάλο ύψος στην όψη και στην είσοδό, βοηθώντας τις τρεις βασικές εσωτερικές όψεις να αποκτήσουν μεγαλύτερη δυναμική και προβολή των στοιχείων του καταστήματος.
Η δημιουργία ανασυρόμενου κουφώματος στην όψη του καταστήματος και εξωτερικού πάσου όρθιων "βγάζει " τη ζώνη του καφέ προς τον κοινόχρηστο χώρο και ορίζει την είσοδο, την βασική κίνηση προς το εσωτερικό του καταστήματος και τις λειτουργικές ζώνες του χώρου. Η βοηθητική σκάλα του παταριού που κρύφτηκε πίσω από τον τοίχο στο βάθος του καταστήματος αφήνει προς εκμετάλλευση ενιαίο το χώρο.
Τα υλικά συσκευασίας των προϊόντων (τσουβάλια, σακούλες, τενεκέδες κ.λ.π.) χρησιμοποιήθηκαν σαν σκηνογραφία και διακόσμηση του χώρου παράλληλα με τα προϊόντα. Τα υλικά χρησιμοποιούνται στη φυσική τους μορφή (ξύλο, μέταλλο, μάρμαρο).
Project details
Title: Carpo
Type: Nut store
Location: Psychiko, Athens
Architectural design: PALY Architects Nikos Lykoudis, Ismene Papaspiliopoulou
Photos: Panagiotis Voumvakis