To ‘‘OLYMPIC PALACE’’, παλαιό όνομα του ξενοδοχείου, ήταν έργο του αρχιτέκτονα Ιάσωνα Ρίζου τη δεκαετία του ’60. Ο σχεδιασμός του είχε σε σημαντικό βαθμό την αισθητική τυπολογία της εποχής του. Η θέση του στο τέλος της Φιλελλήνων, απέναντι από τη Ρώσικη εκκλησία, μνημείο του 11ου αιώνα, πολύ κοντά στο μέγαρο Μποδοσάκη, είναι σημαντική γιατί η περιοχή χαρακτηρίζεται από δημόσια κτίρια και ορισμένα διατηρητέα, ενώ είναι ταυτόχρονα το όριο της περιοχής της Πλάκα.
Τα δύο δεδομένα ο σχεδιασμός και η θέση του κτιρίου, οδήγησαν στην απόφαση να διατηρηθούν οι όψεις του, το δημόσιο δηλαδή τμήμα του, και να επισκευαστούν πλήρως. Οι παρεμβάσεις στην αρχική αισθητική έγιναν διακριτικά εκεί όπου η τεχνολογία και οι ανάγκες (θερμοκρασία, θόρυβος, ρύπανση κ.τ.λ.) επέβαλαν σύγχρονες λύσεις π.χ. υαλοστάσια. Η άποψη της διατήρησης των όψεων συνδυάστηκε με την τάση των Βραζιλιάνων αδελφών Campana για τη διατήρηση και επαναχρησιμοποίηση υλικών ακόμα και τμημάτων αντικειμένων που υπάρχουν για την δημιουργία ενός νέου περιβάλλοντος. Έτσι, ολόκληρα τμήματα στο εσωτερικό του κτιρίου που κρίθηκαν αισθητικά αξιόλογα διατηρήθηκαν, αφού επισκευάστηκαν και αναδείχτηκαν παρουσία των αδελφών Campana στο έργο ήταν καθοριστική γιατί σε αυτούς ανατέθηκε η σύλληψη και η επεξεργασία της αισθητικής άποψης που θα χαρακτηρίζει τα αντικείμενα και τους χώρους.
Δημιουργοί από το χώρο του Design με ισχυρή προσωπικότητα στο έργο τους, που είναι πιο κοντά στην εφαρμοσμένη τέχνη πάνω στο χρηστικό αντικείμενο, έφεραν στο οικοδομικό κομμάτι του κτιρίου υλικά και απόψεις που απελευθέρωσαν μια δυναμική στο χώρο. Προσεγγίζοντας τετριμμένα αντικείμενα (π.χ. ένα νιπτήρα) με τη θέληση και την αίσθηση για κάτι δημιουργικά νέο προέκυψαν χώροι μοναδικοί που αντιμετωπίζουν το συνηθισμένο και τετριμμένο με πολύ ευρηματικό τρόπο. Η δική μας δουλειά, δύσκολη αλλά ενδιαφέρουσα, περιορίστηκε στην τεχνική και λειτουργική φροντίδα του έργου ώστε το τελικό αποτέλεσμα να υπηρετεί την κεντρική ιδέα των αδελφών Campana και τις ανάγκες ενός σύγχρονου ξενοδοχείου στο κέντρο της Αθήνας.