Κεντρική ιδέα της σύνθεσης αποτέλεσε η διάρθρωση της κατοικίας σε δύο βασικές διακριτές ενότητες, οι οποίες περιέχουν τις βασικές λειτουργίες της κατοικίας και τοποθετούνται σε δύο στάθμες.
Η πρώτη, η οποία τοποθετείται χαμηλότερα, περιέχει τις πιο ιδιωτικές λειτουργίες των υπνοδωματίων και των λουτρών και εκφράζεται σαν ένας πιο συμπαγής και βαρύς όγκος από εμφανές σκυρόδεμα. Αντίθετα, αυτή που τοποθετείται ψηλότερα, περιέχει τις κοινόχρηστες λειτουργίες της κατοικίας, χώρο εισόδου, φαγητού και διημέρευσης, και εκφράζεται σαν ένα πιο ελαφρύ πρίσμα με λεπτότερες διατομές και πιο ραδινές αναλογίες με έντονη τη διαφάνεια και το λευκό χρώμα.
Αυτές τις δύο ενότητες που λειτουργούν αντιστικτικά, πλαισιώνουν ο κατακόρυφος πέτρινος όγκος του τζακιού, που εκτείνεται μέχρι και το δώμα, και το επίμηκες μεταλλικό στέγαστρο το οποίο περιλαμβάνει ενσωματωμένες οριζόντιες και κατακόρυφες τέντες για τον έλεγχο του ηλιασμού του υπαίθριου χώρου του πρώτου ορόφου.
Καθοριστικό παράγοντα στο σχεδιασμό, τόσο του εξωτερικού όσο και του εσωτερικού χώρου της κατοικίας, αποτέλεσε η θέα προς τη θάλασσα. Αυτή καθόρισε τη γραμμική ανάπτυξη - χωροθέτηση των κυρίων χρήσεων αλλά και την όσο το δυνατόν πιο ενιαία και ανοικτή εσωτερική διαμόρφωση.
Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να δοθεί και στη συνεργασία με τους ιδιοκτήτες, ένα νέο ζευγάρι που δραστηριοποιείται στο χώρο του επίπλου και του design, οι οποίοι υποστήριξαν και προώθησαν με δημιουργικό και εποικοδομητικό τρόπο τις αρχιτεκτονικές επιλογές.